miércoles, 28 de enero de 2009

Em presento

Hola!

Sóc la Clara i, com podeu comprovar, aquesta és la primera vegada que escric aquí. És per aquest motiu que aprofitaré per parlar una mica sobre mi i el meu nou blog.

Sóc una persona que estudia i treballa, i que ha de pagar un munt per poder llogar un pis minúscul... Sé que no sóc l'única que ho fa, com també sé que tampoc sóc l'única que es gasta l'altra meitat del sou en pagar llum, telèfon, menjar, transport... En definitiva, treballem bàsicament per pagar el que consumim. Jo, com la majoria de la nostra societat, sóc una consumidora total.

És per aquest motiu que he decidit de fer aquest blog i poder explicar les meves experiències quan tinc un problema amb el rebut del gas, quan m'ha indignat un anunci que he vist a la tele o qualsevol altra cosa que m'hagi pogut passar. Una altra cosa que també m'agradaria fer de tant en tant és donar consells per fer la nostra vida consumista una mica més fàcil!!!

També m'agradaria saber la vostra opinió sobre els temes que tracto, o que em poguessiu aconsellar, o simplement solidaritzar-vos amb mi si algun dia estic enfadada amb el món...

Tant de bo faci servir ben poc aquest blog: això significaria que tot funciona bé!!! Malauradament, crec que ens veurem ben aviat per aquí (és el que té ser una inconformista, jejeje)


Ens veiem!!

Clara


.



6 comentarios:

  1. que vagi bé el blog, consumidora!!!

    Jo també sóc un consumidor, jejej


    muakis!!!

    ResponderEliminar
  2. Ey Clara!

    Me alegro de que al final hayas decidido hacer este blog de consumismo, jejeje

    seguro que yo tendré algo que decir muchos días

    salu2!!!

    ResponderEliminar
  3. Podries parlar algun dia sobre els cabrons de les companyies de telèfon???

    ResponderEliminar
  4. Consumidors som tots, fins i tot els que diuem que no ho son!

    petó

    ResponderEliminar
  5. Gràcies per la informació. Desconeixia totalment aquest fet. Sempre havia pensat que era un dret irrefutable. Suposo que les botigues que sí fan canvis ho deuen fer per mantenir els clients. Aprofito per dir-te que m'agrada molt el teu blog.

    ResponderEliminar
  6. Me gusta la idea de hablar sin tapujos sobre el consumo. Enhorabuena por el diario!

    ResponderEliminar