martes, 30 de junio de 2009

comencen les rebaixes!!!!

Tot i que fa pocs dies vaig parlar de les rebaixes "encobertes", vull tornar a treure el tema perquè demà 1 de juliol comencen les rebaixes OFICIALS!!!!

Aquest any seran molt agressives, amb descomptes de fins el 70%, i precisament és per aquest motiu que hem de ser conscients i no deixar-nos enlluernar per aquestes preus tan llaminers.

A més, s'han de tenir en compte els següents aspectes:
  • Les reduccions de preu han de ser senyalitzades de forma que es compari el preu inicial amb el rebaixat.
  • Està prohibida la venda de productes deteriorats o que no hagin estat a la venda a l'establiment amb anterioritata, és a dir, no poden fer roba "expressament per les rebaixes".
  • Fixeu-vos que l'establiment admeti canvis o devolucions (en època de rebaixes hi ha molts llocs que no els accepten, i a més no estan obligats).
  • És recomanble que us fixeu un pressupost previ per tal de no gastar més del necessari.
  • Intenteu ser objetius i adquirir només aquells productes que realment necessiteu o que sabeu amb certesa que fareu servir.
  • Guardeu els tickets de compra, és la úica garantia que justifica la compra del producte.

No us penseu, encara que jo sigui una fanàtica de la roba també m'aplicaré els consells!!!

5 comentarios:

  1. Gràcies pels consells però crec que una vegada em trobi a les botigues em resultarà una mica difícil seguir-los perque m'emociono amb les rebaixes!!!

    ResponderEliminar
  2. Diuen que ens gastarem una mitja de 90€ pero jo en un dia ja porto uns 150, jajajaja

    ResponderEliminar
  3. ayer estuve yo de rebajas y parece que hayan sacado toda la ropa fea de los últimos 10 años que tenían guardada en los almacenes. un horror.

    y dicen que este año iba a haber de todo? ja!!!!

    ResponderEliminar
  4. Anónimo, hay que admitir que este año se pueden encontrar grades rebajas y oportunidades. No sé en qué ciudad estarás tú, pero en Barcelona este año han sido las mejores rebajas que recuerdo!!!!

    ResponderEliminar
  5. Doncs jo aquest any ni rebaixes, ni vacances, ni res!!! Crisis total.

    ResponderEliminar