viernes, 29 de enero de 2010

Quina bona impressió!!!

Ja sé que tinc això molt abandonat, i també sé que sempre dic el mateix, però és que estic tan ocupada amb les tres feines que amb prou forces tinc temps per a mi!!!

I precisament per això, per les tres feines que tinc, he descobert una cosa molt útil: l'Ecofont.

Probablement mols de vosaltres ja la coneixereu des de fa molt i pensareu que sóc una desfassada, però no m'importa perquè considero que aquest tema pot ser interessant per a més d'una persona que, como jo, no sap de què es tracta.

Doncs bé, l'explicació és bastant senzilla: Quan realitzem impressions de documents, no només fem servir paper, sinó que també utilitzem molta tinta. En part, això és innecessari, i per aquesta raó, una empresa holandesa va desenvolupar una nova tipografia: Ecofont.

Literalment, diuen que "després del formatge holandès amb forats, ara hi ha una tipografia holandesa també amb forats". Volien saber quanta tinta es podia eliminar d'una lletra sense que aquesta perdés la seva llegibilitat, i després de realitzar nombroses proves, van obtenir els millors resultats utilitzant cercles petits. Amb aquesta tipografia es gasta fins a un 20% menys de tinta per impressió!!! I a sobre és de descàrrega gratuïta i ús gratuït.

No és meravellós? Jo us he de dir que en principi vaig pensar que es notaria la diferència un cop imprés el document, però no és així!! Es llegeix perfectament i estalviem al mateix temps que contribuïm a preservar el medi ambient.

Podeu descarregar l'ecofont a:
http://www.ecofont.eu/ecofont_es.html


Fins aviat!!!

5 comentarios:

  1. Si que feia temps que no escrivies!!! Jo ja tinc l'ecofont des de fa temps, però el que no m'agrada és que no hi ha variants en quant a tipografia, i jo sempre faig servir l'ARIAL. Pero tot no pot ser!!!

    ResponderEliminar
  2. Me la acabo de bajar. Me encanta!

    ResponderEliminar
  3. Molen molt aquest tipus de coses. vaig a baixarmela a veure que tal.

    ResponderEliminar
  4. Mmmmmm.... Muy interesante!

    ResponderEliminar