jueves, 5 de noviembre de 2009

AJUDA!!!! Em quedo al carrer!!!!

Estic desesperada...

Porto pràcticament dos mesos buscant pis perquè abans de l'1 de desembre he de deixar el que estic habitant actualment. Estic buscant un pis amb uns paràmetres bastant concrets: cèntric, amb ascensor, un mínim de 2 habitacions, cuina independent i amb balcó.

De pisos amb aquest requisits no en falten, però el problema és el preu del lloguer. És ben cert que el preu dels lloguers han baixat considerablement en els darrers mesos, però no tant com per que una es pugui permetre el luxe de viure sola en un pis que no sigui una capsa de llumins.

De tant en tant trobo algun piset amb un preu raonable, però aleshores em trobo amb la següent situació: Tot i que treballo a tres llocs alhora per tal de poder tenir un sou raonable, hi ha ocasions en que els propietaris o la mateixa agència consideren que aquest no és suficient per poder posar un pis al meu nom. A més, en els casos en que consideren que sí que puc pagar, em demanen 3 ó 4 mesos de fiança + un mes d'honoraris + el mes entrant, o bé avals bancaris superiors als 6 mesos i un salari mínim elevadíssim... Total, que per entrar a un pis has de multiplicar el preu d'una mensualitat per sis, i si no diposes d'aquesta quantitat.... A dormir sota d'un pont!!!

Per altra banda, no puc cercar una sola habitació en un pis per compartir amb més gent perquè tinc els mobles i electrodomèstics d'una casa sencera (sofàs, nevera, taules, llits...), per tant he de trobar una casa sencera. I el temps corre en contra meu.

Entenc que els propietaris no es vulguin arriscar a trobar-se amb gent que no els paga, però al mateix temps crec que abusen una mica quan demanen quantitats tan desorbitades...

He mirat a totes les agències, vaig pel carrer amb un bloc i un boli apuntat telèfons de cartells, he visitat tots els webs de lloguer de pisos...

Què més puc fer?

4 comentarios:

  1. Benvinguda al club. Jo vaig haver d'aportar un aval bancari de 6 mesos per un pis de 1000€, osigui, 6000€!!! Això és una bogeria...

    ResponderEliminar
  2. Has d'entendre que hi ha mola gent que una vegada entra a un pis deixa de pagar i una vegada dins costa molt fer-lso fora! Des d'aquest punt de vista 6000 europs es podria dir que és poc i tot.

    ResponderEliminar
  3. Welcome to reality, baby...

    ResponderEliminar
  4. No ets l'única nena, jo vaig haver de pagar 4 mesos de fiança (que despres els recuperes pero donar-los de cop toa la pera) per un pis de 850€, així que multiplica!

    Molta sort i no t'estressis...

    ResponderEliminar