jueves, 7 de mayo de 2009

pels péls

Últimament em quedo mirant la tele fins les mil, i la majoria de vegades em desperto de matinada gràcies al volum excessivament alt dels anuncis de televenda.

Realment són curiosos perquè sempre "són ofertes exclusives de televisió", "pel preu d'un et regalen dos" i les persones que fan de testimonis asseguren que mai no havien fet servir res igual.

Doncs bé, suposo que, a causa del meu estat de somnolència, em vaig quedar hipnotitzada davant un d'aquells anuncis, en concret el d'una petita màquina depiladora que et pot treure el borrissol indesitjat de qualsevol part del cos (cara, mans, peus, cames, axil·les....). Per un moment em va semblar meravellós, i a molt bon preu, així que em vaig disposar a trucar al telèfon que apareixia a la pantalla i sol·licitar-ne un.

Al cap d'uns dies vaig rebre el fantàstic aparell i em vaig disposara provar-lo. Doncs bé, vaig posar-li les piles (les quals no venen incloses) i me'l vaig passar pel bigotet. Va resultar fatal perquè no va ser capaç d'agafar el poc borrissol que tenia, i a sobre em va deixar tota la zona irritada!!! Resultat: els mateixos péls i a sobre amb ferides!!!

Vaig llegir les instruccions i al futllet diu que hi ha 7 dies per retornar el producte en cas de no estar satisfet. Vaig trucar per tal de reclamar i dir-los que volia retornar l'aparell perquè m'havia fet una ferida, i em van contestar que no és possible retornar un producte si s'ha fet servir!!! I com puc jo saber si estic satisfeta si no l'he pogut provar???

Vaig llegir tot el contracte i, efectivament, aquest clàusula surt reflectida. També crec que podria reclamar per l'irritació ocasionada, però són capaços de dir que vaig ser jo la que no va utilitzar correctament l'aparell o qualsevol excusa, i ara no tinc ànims per començar una batalla que pot acabar en res...

Conclusió: No compreu mai una cosa de televenda encara que aneu adormits o beguts!!!!!

7 comentarios:

  1. Segur que no ets l'única amb el "morro" vermel, jajaja! Jo fa anys vaig comprar un cinturó-sauna que en teoria feia perdre pes, però només vaig perdre pasta...

    ResponderEliminar
  2. Jo crec que el fet d'utilitzar el producte no hauria d'anar associat a no poder retornar-lo. Sempre que el fet d'estar utilitzat no el deteriori és clar.
    En qualsevol cas el dret de desistiment de 7 dies no està sunjecte a donar explicacions, per tant si simplement els hi haguessis dit que t'ho havies repensat possiblement l'hauries pogut retornar.

    ResponderEliminar
  3. no se com et pots fiar d'aquests anuncis. Son una estafa!

    ResponderEliminar
  4. La pròxima vegada has de tenit més picardia i no dir que l'has provat. Ells que saben?

    ResponderEliminar
  5. Este tipo de publicidad siempre acaba resultando ser una pura estafa. Deberían regular más esta publicidad, y todos los contenidos en general de esa franja horaria.

    ResponderEliminar
  6. L'anunci és boníssim: "...las manos y sus dedos, los pies y sus dedos, y depilarte las ingles ya no supondrá ningún esfuerzo"

    Llama ahora!!!

    ResponderEliminar
  7. jo prefereixo els anuncis de matalassos de viscolatex, jejejejejej

    ResponderEliminar