martes, 7 de abril de 2009

baix cost??? baixa vergonya!!!!!

Tants dies esperant que arribi la Setmana Santa i per culpa de la crisi no em puc anar de vacances més lluny de 50 km de casa meva...

I el problema no és la meva situació econòmica. Jo sempre he estat en crisi, sempre he estat pobre i mai no arribo a final de mes. El problema és l'encariment que han patit les aerolínies des que hem entrar en la maleïda crisi!!!

Els preus han pujat més d'un 25%!!! I a sobre hi ha menys vols, han fet reduccions de personal, etc etc. Això ho trobo normal, i fins i tot gosaria dir que és una mica "lògic", però el que no em cap al cap és que les companyies que es fan dir "Low Cost" o "de baix cost" tinguin aquests preus tan "high2 i "alts".

Per què no deixen de denominar-se així?? Si les lleis van fer canviar el tabac "light" perquè no era "light", i els iogurts "bio" perquè no són "bio"... per què no fan canviar el nom a les comanyies que es fan dir "low" i no són "low"?? O això o estipular uns preus màxims a aquest tipus de companyies.

Menys mal que tinc uns amics amb una torreta a la platja no gaire lluny d'aquí i em deixen acoplar-me amb ells....


Quina pena.

4 comentarios:

  1. Avui dia no hi ha res "low cost", tot està caríssssisssisssim!!!

    ResponderEliminar
  2. Jo he optat per quedar-me a la ciutat i descansar perque em va passar algo semblant...

    ResponderEliminar
  3. Segur que si haguessis estat una mica previsora no t'hauria passat això. El peix també estava més car aquests dies, com d'igual forma puja el marisc per nadal o les roses per sant jordi.

    ResponderEliminar
  4. Si l'augment de preus va ser justifiat fa uns mesos per l'augment del preu del combustible, perquè no baixa el preu ara que ha baixat el preu del combustible???

    ResponderEliminar