miércoles, 1 de abril de 2009

Indignada amb internet....

Hola a tots,

Primer de tot voldria excusar-me per haver estat absent durant tot aquest temps, però he de dir que no ha estat pas per decisió pròpia, sino més aviat tot el contrari: he estat pràcticament un mes sense Internet.

És curiós, perquè l’últim tema del que vaig parlar aquí tractava precisament de les desconnexions d’internet a França per a tot aquell que es descarreguès música de forma il·legal… però òbviament aquest no ha estat el meu cas!!

Us explico el que em va passar: un matí a mitjans del mes passat, em vaig llevar i vaig encendre l’ordinador per tal de mirar el meu correu mentre prenia el cafè abans d’anar a la feina, però no hi havia connexió.

Vaig trucar al servei tècnic, i després de mitja hora esperant, em van dir que en menys d’una setmana vindria un tècnic a casa. Jo vaig demanar que era preferible que fós a la tarda perquè al matí treballo, i em van dir que cap problema.

Van passar els dies i no va venir cap tècnic, i quan vaig tornar a trucar a la companyia em van dir que els tècnics havien passat pel matí. Em vaig posar feta un fúria perquè jo havia insistit en que vinguessin per la tarda, i em van asegurar que l’endemà a la tarda hi serien.

Doncs res: ni al dia següent, ni a l’altre, ni a l’altre… Fins i tot vaig demanar festa un dia a la feina per tal de ser a casa pel matí, però tampoc va aparèixer ningú. Amb la tonteria ja van passar dues setmanes i jo encara sense connexió. Finalment, a data 29 de març, va venir un tècnic i em va canviar el mòdem. Així de senzill…

Fins aquí tot sembla més o menys lògic, però és que ahir obro la bústia i em trobo una factura en la que em cobren la tarifa mensual sencera d’internet!!!! Però si he estat pràcticament un mes sense servei!!! Com volen que pagui???

Aquest matí els he trucat i els hi he dit que em nego a pagar un servei que no he gaudit, i la seva resposta ha estat que si no pago em tallaran la connexió perquè serè jo la que estarà incomplint al no pagar!!! I ells, quan han complert?

Ara no se què fer... estic indecisa....


Què faig? Pago o no pago???

.

9 comentarios:

  1. el millor que pots fer es pagar si no vols tenir més problemes... Paga i després intenta reclamar els diners del mes que has estat sense internet, però no crec que et tornin res.

    Sort!!

    ResponderEliminar
  2. Son unos ladrones pero ellos tienen el poder. Tarde o temprano tendrás que pagar.

    ResponderEliminar
  3. Jo pagaria si no vols maldecaps...

    ResponderEliminar
  4. A mi em va passar el mateix fa uns anys, i a sobre em van fotre la bornca perque deien que quan venien els tecnics era jo la que no estava a casa.

    Vaig pagar igualment (vaig estar casi un mes sense internet) pero vaig reclamar i al mes següent m'ho van descontar.

    Jo de tu faria el mateix.

    Adeuuuuuu

    ResponderEliminar
  5. Entre el telèfon i internet, sempre hi ha problemes amb les empreses de telecomunicacions.

    Només cal mirar a internet per veure que són el sector amb més queixes per part dels usuaris, és una pena!

    ResponderEliminar
  6. que desesperación esto del internec...

    ResponderEliminar
  7. Estan obligats a retornar-te la quota d'abonament de la part proporcional al temps que no has gaudit del servei. En el cas que no tinguessis servei de veu (és a aidr telèfon) t'an de retornar la quota mensual multiplicada per 5

    ResponderEliminar
  8. Però que negatius que sou: segur que si reclames t'acabaran tornant aquest import. Si no, a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, segur que t'ajudaran...

    Compradora compulsiva

    ResponderEliminar